Strona 1 z 1
1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?
: 12 cze 2024, 8:01
autor: Develoecopy
Czy ktoś spotkał się z tym błędem wcześniej i może podzielić się swoim doświadczeniem w jego naprawie?
Re: 1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?
: 21 cze 2024, 12:45
autor: Pomoc Techniczna IPS
Proszę podać więcej informacji. Jaki dokładnie pojawia się komunikat i przy jakich krokach?
Re: 1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?
: 18 lis 2024, 14:50
autor: GDF
Może chodzi o wydruk własny "UPO" - mi nie działa od kilku lat, po prostu wybieram drugą opcję choć dobrze by było jakby dało się to naprawić
Re: 1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?
: 18 lis 2024, 16:21
autor: Pomoc Techniczna IPS
Aby został otwarty dokument UPO z otrzymanymi danymi z M.F., należy:
1. Posiadać na dysku pobrany formularz UPOA(4).
W tym celu wybieramy w menu Plik/formularz\Nowy i otwieramy UPOA(4).
Pojawi się pusty formularz, który zamykamy.
2. W oknie wysyłki po otrzymaniu statusu 200 naciskamy na przycisk "Ponownie sprawdź status" i "Wydruku UPO".
Zostanie otwarty z dysku pobrany wcześniej moduł formularza UPOA(4) z otrzymanymi danymi.