Biuro Rachunkowe IPS i baza MSSQL
: 16 maja 2020, 18:39
Wczoraj zainstalowałem na kilku komputerach Biuro Rachunkowe IPS. Program korzysta ze wspólnej bazy MS SQL na serwerze. Niestety, na wszystkich stacjach roboczych występuje problem z początkowym połączeniem ze skonfigurowaną bazą zaraz po uruchomieniu programu:
Po kliknięciu "OK" wyskakuje okienko z konfiguracją bazy
Wystarczy, że klikniemy "Wybierz bazę danych", a potem "Zapisz i zamknij", a połączenie zostaje bez problemu nawiązane i można pracować normalnie do wyłączenia programu. Po ponownym uruchomieniu błąd pojawia się znowu
Stacje robocze są na Windows 7 32 bit i na Windows 10 64 bit.
Będę bardzo wdzięczny za ewentualne rady
Wystąpił problem z połączeniem. Nieprawidłowa baza danych, nazwa użytkownika lub hasło.
Po kliknięciu "OK" wyskakuje okienko z konfiguracją bazy
Wystarczy, że klikniemy "Wybierz bazę danych", a potem "Zapisz i zamknij", a połączenie zostaje bez problemu nawiązane i można pracować normalnie do wyłączenia programu. Po ponownym uruchomieniu błąd pojawia się znowu
Stacje robocze są na Windows 7 32 bit i na Windows 10 64 bit.
Będę bardzo wdzięczny za ewentualne rady